Äntligen

Äntligen är denna flytt över och den förra lägenheten är tom och skinande ren. Skinande ren kan jag ju knappt säga något om den nya där det är skit äckligt under fläkten och helt dammigt på toarullshållaren i stora badrummet ,jag har ju 2. Badrum (Juhu ). Men nu ska bara nycklarna lämnas in den är hantverksgatan bara ett minne. Jag har stortrivs där och jag har inte känt mig ensam där en sekund. Även om jag varit helt ensam så har inte ensam känslan infunnit sig,en väldigt positiv sak som jag hoppas kommer bestå även i denna lägenhet. Från att bo 3rok, på 75kvm ,min sängplats som var ii vardagsrummet ..Till en 4:à på 95 kvm med eget sovrum en hall bort från barnas rum. 2 ytterdörren,2toaletter ,större rum för barna osv osv. Sen är det närmare till barnas skola och mera ett barnfamiljsområde än vad jag bodde i förut. Alla barn sover och jag är ensam vaken. Ska väl krypa ner i min säng i det stora sovrummet och bara koppla av tills väckarklockan ringer och jag ska väcka barna och säga hejdå till 2 och köra iväg en till dagis. Så imorgon börjar vårat nya liv med lite nya morgonrutiner. Till det bättre :-) sen får jag se hur jag ska få ordning på alla dessa saker men jag får ta det som det kommer. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!