Visningen

I fredags var det visning på vårat hus.
Jag har inte hört något mer om det,
hur det gick och om någon kom osv..
Men mäklaren lär uppdatera oss snart..

Jag hoppas det går bra med försäljningen.
Det är ett mycket fint hus och billigt att bo..
Tapetsera osv får man göra oavsett vart man flyttar
om man är noggrann.
Det är bara att hålla tummarna att rätt köpare vill ha det.
Det vore skönt och tjäna en slant på  försäljningen..
Så man får ut lite roligt av att sälja ett hus som john och jag köpte
början av 08.
Som vi sen flyttade ut ifrån på olika håll.
Jag oktober 2011 och han sensommaren 2012.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!