nya livet

Har lite tråkigt och deppar lite väl mycket.
Jag känner att min självkänsla håller på att
ramla neråt igen..
Jag som hade byggt upp det så bra
sen i våras..

Det  är verkligen inget kul
att inte känna sig värd
något bra i livet.

Jag vet inte äns vad jag vill med mitt liv.
Jag har det bra som jag har det.
Men det känns som ett tomrum
i kroppen..
Som ett stort hål
som inte verkar vilja läka.

Sen skulle jag nog
göra allt för att få en ordentlig kram.
Men jag håller på och försöker
vänja mig bort den känslan..
Det går inget vidare kan jag ju säga.
Tur att jag har barna och gosa
med .haha
Inte direkt samma sak men ändå.

Äsch jag vänjer mig någongång.
Allt blir bra till slut.
Snart har jag nog vant mig vid
mitt nya liv.
Fått en balans.
Det som funkar bäst
är när jag har alla 3 barna
och det rullar på om dagarna..

Så egentligen är inte
sånna här lediga dagar
nyttiga för mig.
När jag redan är så känslig.
Men jag trivs i mitt hem
väldigt mycket.
Jag har ett lugn här
och jag har rätt bra koll.


Tid för att tänka igenom
saker och ting är bra också
emellanåt:-)
Men imorgon kommer
jag att vara extra mycket med
mina jobbarkompisar..

Jag i somras,gift och bodde i huset:


jag nu,singel och boendes i lägenhet med mina 3 barn.


Ta Hand om Dem ni Bryr er om.
Så kommer resten av sig själv.


Kommentarer
Postat av: Linda

Tittar man på ögonen så ser du faktiskt lyckligare ut nu jämfört med i somras :).

2012-01-17 @ 11:38:36
URL: http://lindazblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!