tråk

dagen började jättebra med jobb,umgås med vänner,gick på stan med en jobbarkompis..
lunchade ,var på tandläkarn med danne. han lagade ett hål.
Gick jättesmidigt.

Sen sjönk min energi,min vilja till allt,självkänslan
är inte direkt  där jag brukar ha den..
Känner mig tom och tråkig..
Inget kul att se fram emot har jag heller..

Ska natta barna så jag kan lägga
mig och deppa framför tv:n..


Mår inte alls bra psykiskt..
Men men vem fan bryr sig..

Det enda jag har att se fram emot är typ
hämta barna imorgon och det
är något jag gör jämt.

Men i helgen ska jag försöka
göra så mycket som möjligt.
Vad man nu kan hitta på i den här stan..
Julmarknad i berget har jag lovat barna..
Yippie juhej liksom,jag jublar.."ironi mina vänner ironi"

Nä allt känns skit just nu.
värdelösa jävla pissliv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!