2011

Jag brukar knappt aldrig lägga
in kort på mig på vare sig här på bloggen
eller på fb.
Mest för att jag aldrig blir riktigt nöjd med korten
som tas på mig.
Jag tycker väl inte direkt om mig själv överhuvudtaget.
Så det är svårt o bli nöjd med kort..
Men jag har faktiskt några som kan ta kort
på mig och det kan bli hur bra som helst.
Hur de gör det har jag ingen aning om..haha

Det här året ska jag kämpa med att:
bli starkare i mig själv.

våga mera,ta för mig mer utav livet.

Att inte ta åt mig och blanda mig i saker som
inte jag kan göra något åt.. ska försöka..

Få bättre kontakt,umgås mer med de
jag känner .

Träffas oftare,bättre kontakt,komma närmare osv..
Det är alltför stort avstånd mellan oss o vissa.
O det är inte kul.Sånt gör ont i mig,jag är inte direkt
någon person som kan lägga allt inom mig och bara strunta i allt.
Utan jag känner allt,det jag har inom mig skaver rätt mycket.

Lära känna lite nytt folk,
utöka våran bekantskapskrets skulle inte sitta fel.
Känns som att vi inte känner någon,
eller har kontakt med någon..

Försöka göra mitt bästa,
och börja tro på mig själv igen.
Bygga upp mig själv..



Ja det var lite om det jag har att ta itu med det här året.

I nästa inlägg kommer det kort på oss.
På mig och på john o mig osv..

Jag måste tänka att jag duger som jag är..
Jag är jag,okej jag kanske inte är
smal,smart,den där som alla
flockas till och vill umgås med.
Jag har för mycket dubellhakor osv.
Men jag är mig själv i alla lägen.
Och det måste duga som det är..

Jag är älskad för den jag är.
Jag har min familj som älskar mig
oavsett hur jag ser ut och hur jag mår..
Det är viktigast..
O de vänner jag har,ska jag vara rädd om..




Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Jag tycker att du är bra, precis så som du är!

2011-01-01 @ 15:42:34
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!