kraften

Tänkte dela med mig lite av lite goda råd som dyker upp i huvudet bara sådär.. Om man alltid ska vara andra till lags, rätta sitt liv efter andra. Hur ska man då kunna bli lycklig.. Då är omgivningen glada och nöjda men vi själva är missnöjda med våra liv. Det går inte ,man måste göra mer det som man mår bra av själv.. Ingen har rätten till att bestämma över en annan. Vare sig man lever som singel, i parförhållande,gift eller skild.. Man måste kunna förlita sig på sig själv att det man gör kommer att gå bra. Detta vill jag då ska jag också se till så att det går bra. Sen går livet i upp och nerförbackar. Och då är det extra viktigt att ha någon vid sin sida som kan stötta en eller som kan påminna en om att allt kommer att bli bra.. Man klarar mer än vad man tror. Det gäller att bestämma sig för en sak och så ska man jobba med den saken. tex jag ville ha en bättre självkänsla och en förändring i mitt liv.. Då fick jag jobba med det,med hjälp av andra och med en vilja av stål så lyckades jag väldigt bra. Man måste hitta kraften i någonting. Från en vän,från äns partner, eller en dröm som man har haft länge.. Det är bara en själv som kan bestämma över hur man ska leva.. Man kan få hjälp av andra, men man måste ta tag i saker och ting själv.. Hur svårt det än är så måste man... Kram på er alla vänner,släkt och bekanta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!