orka leva

undrar om det vore bättre om jag aldrig hade blivit född.
men nu är det så att jag älskar mina föräldrar förmycket för att vilja vara ofödd.
mina syskon skulle föralltid  undrar hur det vore o ha ett lillasyskon.
Och de skulle inte ha någon att tjaffsa ihop sig på.
Tur att man har många syskon.
och skulle jag inte finnas så skulle john vara olycklig(eftersom jag är det bästa som har hänt honom förutom barnen.)
och våra barn skulle inte finnas till.
så jag ber om ursält för att några skapade mig.
men det var det bästa de kunde göra.
även om jag är en plåga för alla.
så är jag inte en plåga för mina barn och min man.
Och av någon konstig anledning
så finns det faktiskt dem som tycker om mig.
Även fast de man trodde gjorde det,
inte verkar göra det.
Men som sagt: jag är min mamma o pappas tredje barn.
Och jag är älskad.
Fastän jag är allas plåga.
Ja så är det.
Trevlig lördag på er.
Nu ska jag lägga in kort.
haha..kunde inte låta bli o skratta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!