tankar o gosigt videoklipp

Jag sitter här  blir lite tårögd.
Så gosigt,jag satt o deppade lite pga gårdagens sms.
O så får jag ett videoklipp på mobilen som gör mig så glad:-)
Lilla sprallis gav mig en natt hälsning:-)

Jag har så mycket tankar som snurrar runt.
O jag har så mycket att vara glad för.
Men Jag kanske har mist en "vän"
Men om inte hon kan respektera att alla lever olika liv.
Att inte allt går rosenrött för mig när det gäller körkort.
Eller att vi väljer att ha vanliga kläder på våra barn.
Så får det VA!!!

Vet inte varför hon skrev som hon gjorde om danska kläderna.
För det har väl aldrig spelat någon roll förut, om jag gillar danska kläder eller inte.
Att hon är galen i det,det har jag alltid vetat.
O  jag har alltid respekterat det.För vi går ändå
o kollar på samma kläder till våra döttrar inne på Lindex.

Det finns en tråd på familjeliv som heter danska kläder någonting.
O den tråden tror hon att jag följer slaviskt.
Fastän senast jag kollade in den tråden var i somras någongång.
O då var det för att se bildtråden ..
Så sist jag såg något av danska tråden var alltså någongång i somras.
Så det är som ett frågetecken.
Men allt  det andra som hon sa är typiskt henne..
Att man inte borde ha  körkort,att man inte har någon framtid..osv..
När hon vill vara elak vs..

citat:
å snälla petra,jag kan köpa ett hus när jag vill.

citat igen"vi är inte som ni.
Mina barn behöver inte växa upp i Trash.



Förstår ändå ingenting.
Vad får man ut av att säga sånna här saker?
Om man har umgåtts o haft så kul o hon har hållt sig för att vara elak.
Varför kunde hon inte ha fortsatt vara snäll.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!