Café Änglahund

Att jag gillar mitt jobb är ingen nyhet. Jag är stolt över att tillhöra café personalen. Det är faktiskt så att jag har jobbat där längst . Ja lite stolt är jag över det,jag har varit med från start. Jag var med och renoverade det,det var jag och en kille till som kaklade köket. Ja jag gjorde min del helt själv . Så jädra coolt. Stolt över det också. I går kom några av mina favoriter till cafet. Här på bilden serverar jag hallon cheesecake med hallon till . Precis som kunden vill ha det. Tack för att du och kewin kom, det betyder massor för mig. För er som inte vet café Änglahund ligger på värmlandsvägen i Karlskoga. Hundarna är lika välkomna dom , de har en egen hundmeny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!