Västkusten

Vi har varit i västkusten sen i torsdags. Idag är det tyvärr hemgång. Men jag kan varmt rekommendera daftö camping. En 5stjärnig camping som är riktigt lyxig och fin. Våran stuga är en 6pers på piratbyn den har en övervåning,jättefint badrum med golvvärme,2fina sovrum med jätteallvatligt sängar . I vardagsrummet/köket står tv och en jättefin soffa att mysa ner sig i. Jag har uppdaterat massor på min instagram där jag heter Petra westermark . Jag ska lägga in alla korten från systemkameran när jag kommer hem igen. Men här får ni se 2 mobilkort från smögen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!