Semester

Det är andra dagen på min semester och än så länge har jag inte varit rastlös/uttråkad .vi tar sovmorgon , sen hittar vi alltid på något . Igår drog vi till leksaksaffäfen och köpte present till barnas kusin sen drog jag och barna till Örebro där Nettan med familj bodde på gustavsviks camping . Vi var och badade på utomhusdelen på gustavsviks . Sen ville barna gå i en sån där boll på vattnet som ser ut som en hamster boll. Men vi tar det en annangång ,det blåste så. Sen blev det middag på restaurangen .min mat var supergod. Grillad kyckling med potatisgratäng osv. Daniel tog en vuxen hamburgartallrik som var en 150gr hamburgare. Den slängde han i sig . Vanessas revbensspjäll kom när vi andra hade hunnit börja äta. Då är vi 8 pers som fick istort sett samtidigt. Revbensspjällen gick inte att äta så hon fick en hamburgare och glass från glassbaren istället. Hamburgaren kom till slut,när alla hade tröttnat på att vänta. Men den var god enligt v. Vi åkte hem vid 23 tiden . Efter en toppendag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!