Mer energi tack

Jag skulle vilja ha mer energi efter en dag på jobbet så man fick något gjort i nya hemmet . Jag får det inte sådär mysigt som jag vill ha det. Men för att få det snabbare så krävs det att jag har den där jävlar anamma som jag saknar just nu. Den där drivkraften som gör att man får något gjort. Jag vill kunna fixa med saker själv sådär som jag gjorde på hantverksgatan. Tömma lådor,möbler,sätta upp tavlor osv . Jag handlade en del bra saker på Ikea i lördags men skulle behöva lite stora korgar till hatthyllan osv . Men jag måste få drivkraften tillbaka ,jag hade lite under helgen då det blev saker gjorda. Sen hoppas jag att mina Gardiner kommer imorgon så jag kan få något gjort . Men först och främst : någon som vill ge mig lite energi?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!