Nutrilett /allevo

Det går bra att dricka nutrilett/allevo shakes nuförtiden. Jag försöker äta enbart lunch som vanligt sen resten shakes . På helgen sover man längre så då blir det senare frukost osv. Men jag har inte ätit frukost på 2 veckor nu. Jag tar alltid en allevo som jag shakar igång dagen med. Att jobba på cafe och baka osv utan att småäta går bättre än förväntat. Igår smakade jag på dumle kladdkaka smeten som vart kvar på sleven men annars är det noll. Våra goda smörgåsar på jobbet låter jag bli helt. Vill jag ha annat än shakes här hemma så äter jag keso . Jag är så van att äta shakes nu så när jag smakade på en bit våffla nu till lunchen så smakade det inget vidare. Iblan dricker jag färdig gjorda shakes från nutrilett eller mest från naturdiet. Caffe latte smaken gillar jag men den hittar jag aldrig i butikerna. På Coop var den slut igår och de andra ställena har den inte. Färdig gjorda shakesen ligger på runt 20 kr beroende på vart man köper dem. Jag ska till öob och kolla vilket sortiment de har där. Modifast hallon har jag kört med för något år sen och den har jag bra minnen ifrån . Men den har jag inte kört nu. Om det blir resultat? Det håller jag änsålänge för mig själv. Tror inte att det har börjat synas så andra ser det än. Men det känns riktigt bra .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!