Kryssning

Jag,Andreas och barna åkte på kryssning med Birka paradise under påsklovet.

Med frukostbuffe och middagsbuffeer och lite större hytt .

Vi hade det jättemysigt ,jag köpte mig en god kaffe drink med amarulla,kaffe och grädde.

Och en drink som heter piggelin.

Barna fick barn drinkar med lysrör.

Jättehärligt musik uppträdanden med en som heter Jakob.

Han kunde verkligen både sjunga och röra på sig.

Vi handlade en hel del på taxfreen så vi kom upp till en ny bonus kryssning

. Som ska användas innan juni. Vi badade massor i bubbelpoolerna och poolen :-)

Sen var det disco på kvällen och Karaoke. Vanessa stod på scenen 2 gånger.

En gång själv och en gång med lillebror Johan.

Hon trivs på scenen:-)

. Alla var lyckliga och nöjda förutom min mage som inte är så van vid all mat.

Det vart ju bufféer både på båten och där vi stannade med bussen.

Men nu är vi hemma och jag njuter desto mer av mina shakes .

 

 
Tack familjen för en mysig Kryssning!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!