Utkast: Sep. 26, 2012

Under kvällen har jag varit väldigt hostig och seg.
Hoppas jag mår bättre imorgon..
Och att saker och ting klarnar upp imorgon
för det här tar på mina krafter.
Min självkänsla åker ner åt.
Och jag gör sämre ifrån mig.
Så vill jag inte ha det.
Jag vill ta för mig och tro på mig själv
känna att det jag gör är bra.
Det kommer alltid finnas någon som är bättre än mig
men jag är jag och det borde ju duga.
Jag gör ofta mitt bästa.
Men när jag inte tror på mig själv
och mår dåligt så blir det för mycket:hejsan svejsan.
Det är lättare att vara en pajas än och visa hur man egentligen mår..

Jag avundas dem som har ett bra självförtroende och bra självkänsla
som tror på det de gör och vet att de kan..
Att de duger som de är.
Att det de gör blir bra.
Jag är för osäker på mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!