Seriekrock

Idag bar jag,alla barna och Andreas med i en seriekrock . Vi körde från skogsrundan och ut mot E18 mot stora rondellen . Vi satt och pratade om att vi skulle äta på frasades efter att ha handlat. Pang där vart vi påkörda bakifrån. Jag vart väldigt chockad och grät konstant. Jag ringde polisen ,Andreas gick ut till de andra bilarna . John ringde som ett rop från ovan. Han lugnade ner mig så jag kunde prata . Sen kom en massa poliser,ambulanser osv. Jag hade ont i ryggen och Danne hade ont i rygg och nacke så vi fick åka till sjukhuset. Här får ni mer info:http://m.na.se/Default.aspx?pageid=14&parentid=0&link=1.1823052.men 87 åringen är antingen jag eller Danne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!