Oxhälja

Igår eftermiddag drog jag och Andreas till oxhälja marken i Filipstad. Det var inte trångt som det kan vara utan bra utrymmen ,skön marknad att gå i. Jag hittade en så himlans snygg tavla till vardagsrummet. Blev lite annat smått och gott. Vi köpte thailändska vårrullar så himlans gott :-) köpte med hem också:-) sen vart det en tur till Ica för att storhandla. Skönt att få det gjort när man kunde gå och plocka utan stress . Idag har jag och mamma varit i huset och fixat i övervåningen . Rensat flera säckar med leksaker som vi lämnar bort till Kvinnohuset . Det går alltid åt där tror jag . Barna har ju en sån mängd leksaker så skulle jag behålla allt från huset plus allt här hemma så skulle de behöva ha 2 rum var och det har de ju inte . Så det blir att lämna ,slänga och sälja några saker som tex vanessas vita bokhylla . Eftersom jag ville prioritera huset så hoppade jag över dagens zumba men måste då ta måndagspassey kl 18,35. Sen blir det crosstrainern någon morgon innan jobbet . Jag längtar tills kläderna sitter bättre . Klarar alla andra så klarar jag .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!