Idag blir det att slänga soppåsar och grejer i huset med släp. Sen hämta tårtan till dagens kalas för mig och Johan. Mest för Johan såklart. Vi kör kalas hos pappa med Helena med familj. Eftersom jag bor som jag gör och inte har någon hiss så får vi dela upp kalasen. Samvetet biter i mig ,men hiss är ovanligt tydligen. Huset här bredvid har hiss så hade jag bott på h-vägen 6 istället så hade jag kunnat bjuda hem alla. Nu kommer det bli trångt på kalasen framöver. Imorgon kommer släkten på min sida och vi är ju vana med stora köket ja hela huset. Men det ska bli kul att visa upp för några av syskonen hur jag bor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!