trevlig helg

 
 
 
Nu är det bara dagar kvar tills visningen av huset är..
Hoppas de gillar huset:-)
jag har ju alltid tyckt så mycket om det.

Vad händer annars då?
idag fick jag hämta daniel i skolan
för han hade kräkts..
Han har kräkts en gång är hemma
och fått i sig youghurt och lite nyponsoppa.
Just nu sitter han och leker med legot han fick idag..
Han vill vara nära mig,myskillen..
Det är jättemysigt att vara själv med honom.
Men snart ska jag hämta de andra 2..
Så då blir det full fart här hemma igen..

Vi ska väl fika,mysa och kolla på xfaktor..
Trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!