Jul i år

Hittade kategorin Sälen och kom på att den borde jag ju uppdatera :-) I år vågar jag nog se fram emot julen i Sälen . Ska bli mysigt ,Iår borde jag Ha bearbetat tillräckligt för att kunna vara där utan att känna tomhet. Barna ser fram emot en till jul i Sälen :-) Hör ju till julen på något sätt . Jag vet äntligen något jag ska köpa till Danne i julklapp. Blandannat nya skylanders spelet och figurerna . Något Wii spel skulle de kanske gilla också. Johan vill ju ha spel till sitt Nintendo 3ds xl. Vanessa ja haha vad ska man köpa till en 9 åring som har så mycket redan. Jag vet ju att hon vill ha allt som finns med monster high. Men en ny stereo ,dator eller nått vore ju saker som behövs kanske . Ja det blir till att klura lite .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!