bredband

Nu har bredbandet äntligen installerats..
Det gick snabbt när det väl kom igång..
Så nu slipper jag stå utan internet
och allt krångel..

Den här veckan har varit bra.
Jag har börjat mina nya tider på jobbet.
Jobbar dagpass och sen kvällspass.
Känns riktigt skönt att sluta lite tidigare..
Sen blir det lite variation.
Sen har jag fått ansvaret för att fixa jultemat på jobbet
så det har jag börjat med.
Senlite fotojobb osv.
En sak jag skulle behöva köpa
mig är ett macroobjektiv som jag hade i somras..
Får se när jag köper den..
Kostar en del men det vore värt det..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!