Ang inlägget

Inlägget om Örebro skrev jag igår sent på kvällen vid 00 tiden. Hade en helt underbar dag igår. Först lämna barn,sen tömma bilen på alla kläder och krafs som låg där och flytta in däcken till förrådet. Sen åka till jobbet . Vanessa kom till mitt jobb när hon slutade skolan så hon hann vara med oss på cafet innan jag,Vanessa och Lollo skulle åka och shoppa massa till hennes bebis som ploppar ut snart. Vi drog till skolgärdet där vi hämtade spjälsängen och packade in den i min bil. Sen strosa runt där en timme. Jag handlade lite paket till Danne. Sen lämna spjälsängen hos Lollo sen vidare mot Örebro och strosa runt på Ikea. Där skötbord och annat bra att ha till bebis handlades. Jag hittade en del saker jag med. Sen åt vi middag där. Och sen såg vi att klockan var 19,30 så då skyndade vi oss så vi skulle hinna in till marieberg där vi shoppade på h&m. Vi vart utskickade därifrån till slut. Sen drog vi vidare till Max och myste på en varsin lyx shake. Sen hemåt och där tog vi några rundor i stan och runtomkring tills jag släppte av Lollo. Vanessa fick åka med mig hem eftersom det blev så sent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!