lugn söndag

Igår tog vi oss en tur till Lunedet på en promenad osv och sen blev det matlagning och filmkväll..lugn och skön Lördag..
Man behöver sånna dagar också,jag flänger ju omkring överallt annars.
Så en sån dag/kväll kan vara skönt emellanåt.
Det har blivit mycket utemat på sistone:Steakhouse,My number one,burger king,subway,max,pizzerior,reastaurangen på parken zoo> you name it.. Plus att vi fängt omkring till LaxåOtterbäcken,Örebro,KristinehamnSå igår vart det kyckliingwok här hemma .Mumsigt..Idag kommer barnen hem,
ska hämta dem om en stund. Sen blir det att köpa hem taco saker och kanske jordgubbar och oatleys vaniljsås så vi kan göra en jordgubbspaj efter Taco myset.Anledningen till Oatleys vaniljsås är att jag försöker köra mer och mer på Laktosfritt.Börjar lite smått. Sen mer och mer så får vi se om magen mår bättre..Äter jag Kebabtallrik så har jag svinont i magen hela natten sen.Svullen och det gör jätteont..Nu ska jag gå och byta om så barnen slipper vänta på mig..De saknar nog sin Mammi nu.hih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!