Värker

Igår kom vi hem från bomsta badens camping i karlstad rätt sen på kvällen och nu i förmiddags Drog vi mot fjugesta för att köpa en liten plattång och hälsa på min vän Linda med familj som jag inte har träffat på snart 2 år. Jag satt och gosade med deras marsvin som är jätte tama och keliga. Sen drog vi vidare in till marieberg för en buffé och shopping. Sen vart det en tur till Willys vid Ikea innan vi åkte hemåt. Nu ligger jag i sängen och mitt ben värker. Jag har sen en tid problem med ryggen och benen. Så jag går på smärtstillande . Nu ska jag ta mina värktablettet och lite Iste med Jordgubb och vanilj. Så hoppas jag att jag kan sova i natt. Natten som var så låg jag vaken till 05. Och sen väckas 8 ,30. Ha det så Kram P.Westermark. The one and only


Kommentarer
Postat av: Linda

Hade helt missat att du bloggat om detta :). Men det var jättekul att ni kom förbi. Hoppas att du får någon ordning på värken. Ischias är ju inte så lätt att göra något åt tyvärr... men har för mig att jag läst att det även kan komma i skov, så att man har ont en period och sen så blir det bättre. Men det allra bästa hade väl varit om det försvann helt och hållet kan jag tycka.

2012-07-23 @ 08:08:44
URL: http://lindazblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!