Lillsjöstrand









Mellan förmiddag till Fredag eftermiddag har jag umgåtts med mina underbara jobbarkompisar i Lillsjöstrand..
Jag fotograferade massor som vanligt hehe..
Och låg i bikini och solade,badade,bastade..osv..
Vädret och sällskapet var perfekt.. Underbarare vänner får man leta efter.. Ni betyder så enormt mycket för mig hel bunta.Jag står ju en bunt extra nära och de vill jag aldrig förlora.Bryr mig om er ,både 2 benta och älskade fybentingen Troy.
Som jag brukar säga: Underbar hund med världens bästa Husse..
Skulle verkligen vilja ha en sån hund,finsk lapphund men jag vet att ingen kan vara som Troy. I onsdags eftermiddag vart min lycka total när min älskade vän Lollo med familj kom på besök. De fick Rockna
i Måndags så hon var bra 2 dagar gammal när jag fick hålla i henne..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!