promenera på natten

Japp som rubriken lyder
så vart det en del promenader
under natten som var.haha
Så mysigt så.

Jag var ute och festade med Jessica.
Först gjorde vi oss ordning hos henne.
Sen när jag hade spökat ut mig klart"skojar"
så tog vi taxi till en fest.
Där det fanns en massa trevligt folk..
Jag hade jätteroligt där.

Sen drog alla vidare till Harrys.
Och där var det roligt också,
Jag dansade en hel del:-)
Det är alltid så kul.

Sen drog jag hem vid 2,30
men då var jag saknad"kram"
så då gick jag tillbaka till stan
och följde med jessica o några
på efterfest..
Så vart det att jag satt där
rätt länge.
Umgicks och drack drinkar o vin.
Jag kom väl hem vid 5,30 eller nått.

Nöjd efter en hel kväll ute..
Sen på sena eftermiddagen
så gick jag och hämtade bilen
och hämtade min lilla 4åring.
Vi drog iväg och handlade en massa
gott och blommor o annat onödigt..
Slösa pengar är inte svårt ..tyvärr..

Men det är väl bra att ha 3 liter med youghurt/fil hemma.haha
Får väl hoppas att jag kan vara med och äta det också..

Har inga bilder direkt från ute kvällen.
Bara en dålig bild som är taget med mobilen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!