MIN HELG

Vad det är trist och  vara helt själv
och inta ha några planer eller någon att träffa.
Jag blir helt deppig av detta.
Det visar sig genom att jag blir seg och omotiverad
till att göra något här hemma osv..

Men samtidigt är jag ju så
glad över att barna har det så bra
hos deras pappa nu under helgen.
Men så har de ju med sig hamstern
och de har med sig WII och
en massa spel till den..

Nu ska jag tvinga mig
själv till att gå in till duschen
och göra mig i ordning.
Ska fira min systerson
kl 14 ..
Blir inte så långt kalas men
en stund iallafall.

Sen har jag inga planer alls..
Se ya alligator...

jag gosar med en av de nya kaninerna
från Westermarks kaniner..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!