ändrade arbetsdagar

Jag ska prova med att bara jobba några
dagar i veckan..Får se hur det går..
Meningen är att jag ska bli mer motiverad
och kunna hålla tider osv..

De dagar jag lämnar barna i skola och dagis
så åker jag dit direkt.
Så ibland kommer jag även lite tidigare..
Får se vad jag gör de dagar då jag inte jobbar.
Kanske ut o promenera lite :-)
Eller fixa lite..
Meningen är att jag inte ska sova bort dagen.
Jag blir så trött hela dagen då.
Men ligga och läsa kanske ,är ju lite godkänt.hehe
Bara jag inte deppar och sover hela tiden
så är det bra..

Apropå att ha saker att göra.
Tror att jag har missat ett viktigt och roligt samtal
som jag hade bokat..
Inte undra på att jag är så deppig..

Om man skulle ta och kontakta kuratorn kanske
som jag hade kontakt med för något år sen..
Är trött på att må så här.

Sen hade jag ju kanske önskat
att jag vore lite finare nu
när man är singel.
Men det kommer så småningom
när man har börjat må bättre.
Jag tror att det blir automatiskt
när jag börjar må bättre
och börjar promenera mera..
Jag har inte direkt några gener
för att vara stor så jag vet att
det borde gå..
Men först ska jag komma ifatt livet
och lära känna mitt nya jag..

Så då kanske det kan vara bra ´
o ha någon dag ledig .
Sen så gör de lite roliga
aktiviteter med jobbet
som jag ska passa på
och vara med på så ofta jag kan..
Det gör mig gott med:-)

Umgås med glada och underbara människor
är guld värt..
KRAM PÅ ER!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!