seg söndag

Idag händer det absolut ingenting..
Jag börjar piggna till först nu.
Jag har en maskin tvätt igång.
Och ska köra en maskin till när den här är slut.
Lär ju dröja för jag måste nog köra
på torktumlarn också,har en kombinerad
tvättmaskin med torkmaskin.
Som vi hade i huset fast denna är helt ny..
Fick hem den för någon vecka sen..

Jag har pojkarna hemma.
Men Vanessa stannade en natt till hos
sin mormor så hon lärkomma hem i kväll.
Hennes moster Lind ao kusiner är hos min mamma
så de äter middag och har det bra..

Johan sover ,jag hör hans snarkningar.
Danne kollar på film.

Jag försöker få hem lite fika besök
så jag får en anledning till att
bli pigg och glad..

Här kommer lite foton:
jag i går lördag.

jag och lilla johan..en mysig bild men ack så suddig.


vi kör på en till:


vart en till bild på mig.i brist på annat o lägga upp.hihi


Ta Hand Om er.
Livet blir lättare till slut.
Om man fortsätter att kämpa
och aldrig ger upp hoppet.

Vissa dagar är skit tuffa för mig
men då försöker jag rikta in mig
på det som är bra i mitt liv.
Alla de underbara och härliga mäniskor
som jag har lärt känna på sistone,
sen ett år tillbaka..
Och vänner som betyder ännu
mera för mig somjag har känt i flera år..
Och familjen som finns där i vått o torrt.
jag har en bra grund att stå på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!