frusen

Sitter här nu ,klockan är 09,01 .
Jag är lite frusen och har min goa lila stickade tröja på mig.
Och lyssnar på lite musik på spotify.
Låten jag lyssnar på är Christina Perris låt som är med i Breaking Dawn.

Jag har redan hunnit med massor fastän klockan
bara är 9 och jag har en ledig dag.
Jag har lämnat vanessa och daniel i skolan
till 7,15-7,25..
Hämtat upp Jessicas dotter
och lämnat av henne i hennes skola.
Och sen åkte jag tillbaka till mina barns skola
lämnade av lite vantar osv.
Och pratade med Vanessas fröken
som är så nöjd med Vanessas vecka..
Hon sköter sig utmärkt nu sen nya skoltiderna infördes.
Hon kommer inte längre försent till någon lektion
och hon arbetar på bra.

Johan åkte med mig hem ,
han är fortfarande hostig
så han blir hemma idag också..
Han sitter i sitt rum och kollar
på sin nya film Hopp som
jag köpte till honom häromdagen.
Det är en jättemysig film om
en massa kaniner/harar.
Påskharen och om påsken..
Passar mina barn bra :-)

Imorgon åker alla barnen till sin pappa
till måndag morgon..
Då de 2 stora har friluftsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!