Äppelpaj

Nu har Vanessa en Äppelpaj i ugnen.
Så vi ska ta en kvällsfika innan de ska sova.

Imorgon börjar barnen
7,15 med fritids
som vanligt.
Klockan 8 har Vanessa Musik..

Sen åker de mycket skridskor
så fort de får chansen.
Jag köpte nya ordentliga skridskor
till henne för några dagar sen.
Med dubbelstorlekar,
t'nkte att jag köper något ordentligt
istället för att köpa de´billigare..
Inte alltid de dyrare är bättre
men det kändes som ett bra val..
Med dessa kan man bara trycka
på en knapp så ändras skridsorna
en storlek större.
33-36 är det eller om det är till 37..

Nu ska jag fixa här hemma
medans äppelpajen är i ugnen.
Sen ska barna fika innan läggdags
sen ska jag ta en kopp te
och njuta av lugnet.
Det behövs lite lugn o ro..
Jag njuter mer av det nuförtiden..

Bor man i en 3:a på 75 kvm
med 3 barn så bor man rätt kompakt.
Det är så mysigt här
men det är inte så värst stora ytor.
O så lyhört..
Men jag jämför ju med huset.
Som är jättestort i jämförelse med lägenheten..

Aporpå huset så var jag där
o hjälpte john fixa lite inför
anticimex kommer och undersökér vind,källare osv.
Hoppas de inte hittar några fel..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!