Onsdagskväll

Redan onsdag och denna vecka har mest bestått i jobb,lämna barn på dagis/fritids . På jobbet bakas det Laxpaj,tomat och lök paj ,tacopaj,lasagne osv osv . Servera till kunder och se till så att allt finns osv. Jag älskar mitt jobb och alla på jobbet är så underbara . Saknar Carola och Lollo jättemycket på jobbet men de hälsar på ibland som tur är. Jag har Underbara vänner omkring mig. Snart slutar Malin också ,trist som fan men jag är samtidigt glad för hennes skull. Jag är så glad över att jag började på Funkis i december . Jag stortrivdes på jobbcentrum och det här är ännu bättre . Kunde jag inte tro när jag skulle börja. Men jag är tryggare i mig själv numera. Jag har gjort sånna framsteg i mig själv under det här året . Jag är inte klar än,jag ska förändras och utvecklas mer. Med hjälp av underbara människor omkring mig så blir det bra. Folk som tror på mig och som gillar mig för den jag är. Vilket jag vet att de flesta som jag umgås med på något sätt gör. Ta hand om er. Kram PWestermark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!