Valborg

Imorgon är det redan Valborg. Vad fort tiden går. Så sen är det maj och det innebär en massa paket inköp,kalas osv. Jag har ju 2 barn som fyller i maj. Vanessa som fyller 9 den 19/5 och Daniel som fyller 7 den 28/5. I år ska Daniel få ha kalas har jag bestämt. Han vet exakt vilka han ska bjuda. Bara killar räknar han upp. Mycket bus lär det bli. Blir ett litet kalas pga att vi bor i liten lägenhet numera. Förra året hade vi ju kalas för Vanessa . Men då hade vi stora trädgården och huset att vara i. Stor skillnad. Suck men men. Det får gå det här med. Jag har ju klarat allt annat sen i höstas så då borde det gå med kalas i lägenheten också. Såklart omställningen i mitt liv märks av vissa stunder. Sen kan det bli tufft o bo i lägenhet i sommar. Men jag får klara det också. Tänk om man ändå kunde få ha någon att krama på emellanåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!