mera foton playa de las americas


Allt är toppen här på sunwing resort fanabe..
Barna badar och leker med kusinerna hela dagarna..

Jag och barna brukar gå strandpromenaden som
leder mot Los Christianos´.Än så länge har vi inte kommit dit,
är en bit från hotellet..Eftersom det ligger i fanabe..

Jag har nu tagit 882 kort sen i lördags eftermiddag..
Så det är svårt att välja ut några favoriter.
Plus att jag har köpt en ny lins till min nikon d5100.
Alla spanjorer som  verkar vara helt tokiga i den kameran.
Det är den bästa  säger de.hehe..




min yngsta son:


vanessa är så Vacker:-)

mina underbara pojkar efter en massa bad.


Som ni ser så avslutade jag bildserien med ett kort på mig
vid havet.. Ibland kommer även jag med på kort.

Kommentera gärna ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!