Los Christianos

Idag tog jag och alla 3 barna taxin till Los christianos.
Vi gick av vid kyrkan och strosade omkring på stan där,
barna köpte godis och leksaker o annat grejs..hehe
Vi gick till playa de las los christianos  eller vad det nui hette..
Playa los christianos iallafall..Sen gick vi längs strandpromenaden
och gick mot vintersol där det är ett reabiliteringscenter.
Sen gick vi mot ett shoppingcenter..
Ja allt detta tog en massa timmar.
Men vi hann precis hem så vi kunde äta buffen innan den stängdes för kvällen..
Barna och jag är jättenöjda med dagens utflykt..
Och strosa runt med 3 barn och åka taxi är ingen konst..hihi..

Pojkarna köpte sig en varsin teneriffa tshirt..
Så de har lite souvenir förutom alla dessa leksaker de köper.
Johan köpte sig några bilar,,en ordentlig bil som låter..
Daniel köpte pokemon kort för sina egna pengar.
Johan som glömde sin plånbok i taxin på väg mot los christianos
,
för han hann somna till en stund, så han fick ha pengarna hos mig..

Korten från idga ahr jag inte lagt in på datorn.
Men nu har jag tagit 1450 kort sen i lördags eftermiddag..hehe



foton:tagna av petra westermark
sunwing resort fanabe,teneriffa.
20120403



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!