Vaken

I kväll är det nog första gången sen
jag flyttade som jag inte känner mig trött
Jag gick precis igenom en flyttlåda med kläder.
Jag har massor med kläder att lägga i respektive garderober
och de verkar inte ta slut. Det är så tyst här hemma.
Men så är ju klockan 01,30 också. Jag har vanessa och johan här hemma s
om sover i sina rum.
Och daniels säng står tom.
Bäddad och klar. Men han kommer imorgon.
På onsdag blir det en stor prövning för mig.
Vara här hemma i lägenheten på kvällen utan barn.
Och sen kvällen därpå komma hem till en tom lägenhet.
Jag har ju vanessas kanin bella här hemma som tur är :-)
en dag i taget,inte tänka på det nu.
Det får bli som det blir.
Försöker jag peppa mig själv
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!