snart ullared

Jag längtar så till torsdag då jag ska till Ullared med mina underbara arbetskamrater.. Jag kollar alltid in ullareds bloggen och tycker att det är spännande med deras priser. När man väl är där så är det så svårt o veta om det verkligen är billigt eller normalpris. Så jag har börjat skriva upp lite priser. Jag jämför med ica maxi som jag alltid är och handlar... Tycker att det är en bra jämförelse för ica är ju inget dyrt i sig..O har typ allt.. Uppväxt i ica familj märks det;-) Iallafall Monster High barbien/dockan som är nya trenden nu kostar 178 kr på Gekås enligt en som varit där. Och på ica maxi kostar dom 279kr.. Nästan 100 kronors skillnad.. Jag längtar så mycket.. Umgås med arbetskamrat gänget, fastän de bara blir färre o färre(suck) och ullared på en o samma gång.. "jag är lycklig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!