händelserik vecka

Det har varit en händelserik vecka/veckor men allt slutade gott idag..
Det ena var ju inte helt oväntat.
Jag menar,det är ju självklart att det blev bra.
Det blev som jag/vi ville på båda..
Jag och barna tog en lunch på Cafe Kulan efter jobb,skola,dagis.
Och mumsade på bakad potatis, pannkakor,glass,bulle med daim o kaffe:-)
Sen under kvällen så åkte vi hela familjen och köpte pizza.
John o jag köpte en varsin Pan Pizza. Jättegod..
http://onlinepizza.se/Karlskoga/Nobelparken
Det har blivit vårat nya favvo Pizzeria. Rekommenderas,ligger vid filipstadsvägen. I karlsåby..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!