veckan som gått

  • Under denna vecka så har vanessa och johan sovit hos sin pappa 2 nätter i sträck. Det går väldigt bra och skifta så förutom att johan velar fram och tillbaka när han ska till sin pappa.Men igår var han jätteglad när jag lämnade honom hos john. Då hade han sovit där natten innan sen hade john lämnat honom på dagis. O jag hämtade johan kl13 och vi åkte hemåt . Sen lämnade jag vanessa och johan hos john vid 16,30 tiden då john hade kommit hem. Och hunnit koppla av en stund.. Daniel tyckte nog att det var skönt att ha mamma för sig själv för han var så tilfreds och glad båda kvällarna.. Ingen rastlöshet eller tjat..Bara en massa mys. Jag bad honom tillochmed att han skulle lägga sig hos mig. Något jag inte behöver säga mer än 1 gång förrän han kryper ner där.. Överlycklig:-) Men nu har jag alla 3 barnen hemma hos mig. Hela helgen. Fast daniel är hos sin kompis just nu. Och vanessa har haft sin kompis hos sig. Vanessa och hennes kompis hade planerat att gå på Tintin men det var 11 årsgräns på den så då kommer de inte in själva.. Det blev ett långt inlägg denna gång. Nu är kaffet klart och jag ska skära till en tårtbit och bänka mig framför tv:n..

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Hej!



Såg att du tävlat om barnprodukter, och tänkte att jag kunde slänga in ett litet tips då ;)



Jag har nämligen två aktiva tävlingar inom just den kategorin ;)



Här kan du vinna ett presentkort på barnvagnsmuff: http://nilssonpettersson.blogg.se/2011/november/vinn-presentkort-hos-monimo.html#comment



och här kan du vinna presentkort på barnkläder: http://nilssonpettersson.blogg.se/2011/november/vinn-ett-presentkort-pa-300kr.html#comment



Kram Annika

http://nilssonpettersson.blogg.se

2011-11-20 @ 04:37:39
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!