Sommarminnen

När jag tänker på Sommarminnen så börjar jag nynna på
Värmlandspojkarnas låt :Sommarminnen..
Som är så himlans mysig..

Men här kommer lite foton från mina sommarminnen..
Några foton känner ni nog igen ..

Sommarminnen från sommaren 2011:

Här var jag och barna på kräftskiva hos
mamma och Peråke med syskon med familjer..


danne efter badet i bjurtjärn..

solrosor:

jag:

jag och mina boys busade rätt mycket
på studsmattan:

tuddelu här är jag igen:

älskade lilla Anni,vi saknar dig hårbollen..

Vanessa och daniel med min kompis dotter Amanda:
parken zoo


Jag och barnen var ofta på någon strand:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!