Joe Labero show

Jag har precis kommit hem från Joe Laberos 20 års jubileums show
med middag innan:-)
showen var jättebra..han trollade bort en vit hermelin..
Och min syrras pojkvän fick komma upp på scenen och
slå på påsar där en av påsarna innehöll ett trasigt flaskglas.
Sen vart min systerson tillfrågad några gånger:-)

Middagen var jättegod.
Jag drack rött vin till maten..

Tyvärr så hade jag inga batterier i mobilen
så det blev inget kort på självaste Joe Labero
och hans vita papegoja men jag tog kort på biljetten.haha

Nu ska jag göra mig redo för natten,
jag ska gå och lägga mig snart.
Är ju helt själv hemma,alla 3 barnen
sover hos john i natt.
Okej Vanessas kanin Bella är här hemma också.
Bra att någon vaktar mig ifall att.haha
Men jag får hem dem igen imorgon när de slutar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!