Sjunga solo

Tänkte bara skryta lite;-)
Nämen det är såklart att jag är stolt.
Vanessa ska nämligen sjunga solo på skolavslutningen
inför hela skolan..
Resten av klassen ska köra till henne..
Haha så coolt..O hon ska vara Kalle Kanin med kaninöron..
Jag längtar till den dagen då jag får se henne o höra henne sjunga..

Danne däremot kommer ju inte att kunna närvara på
sin storasysters skolavslutning eftersom han gör sin sista dag på teneriffa den dagen..
Shit,han åker på Måndag..Min lilla Cutie Pie ska resa utomlands utan oss..
Han åker med sin mormor,peråke och Kusin Noel ..
Han har längtat varje dag efter resan och han saknar Noel så enormt.
Noel är kusinen som bor i skottland  feeeel.han bor numera i Danmark.hihi
O är ett år äldre än danne o de går så bra ihop.
Det finns 2 kusiner som han verkligen älskar (Han tycker om allihopa men ni vet ,pratar mest om)
och det är Alice i sthlm o Noel i danmark/skottland..

Nu ska jag gå ut o njuta av solen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!