jobbet

Jag har nu jobbat i snart en vecka.
Och det går riktigt bra.
Jag jobbar inte så många timmar om dagarna
så det är perfekt..
Jag börjar klockan 8 och det går också bra.
Skönt att vara igång igen.
Hade ju en paus då jag var hemma
mellan kursens avslutning(dagarna innan påsk) o i måndags,
så man hann sakna att åka iväg på morgonen..
Trivs med jobbarkompisarna,
men det känns faktiskt lite tomt
att vissa inte är där längre.
Men jag är glad för deras skull
som fått andra jobb:-)
Imorgon börjar jag inte förrän kl 9,30
o då ska vi till Lunedet o grilla med jobbet.
Bra första vecka:-)
Hejsvejs
nu ska jag på kör:-)

Kommentarer
Postat av: annelie

Och kul kommer vi ha det imorgon=)

Ses i morgon=)

Kram Annelie

2011-05-05 @ 19:45:53
Postat av: Linda Andersson

Vilken fin bild av dig vännen! Kul att höra att du stormtrivs på jobbet, det gör jag med, faktum är att jag ska jobba tisdag - torsdag nästa vecka. Innan dess ska jag hinna med att vara på Hajk med dottern och sen åka iväg med henne till hennes pappa.

2011-05-06 @ 08:19:45
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!