Daniel 6år

Imorgon fyller min först födda son 6år!!
Tiden har gått fort känner jag
och på söndag är det kalas för danne.
Tyvärr så tar det rätt mycket på krafterna o ha så mycket
kalas på 1-2 veckor plus jobb o alla andra aktiviteter.
Flera släktkalas,barnkalas osv..
Men det är också väldigt kul för det är så roligt
och träffa alla.
Vanessas barnkalas vart ju succe..
De turades om att hoppa på studsmattan
och gosade med ute kaninerna..
Sen fick de följa med ner till källaren
där alla våra kaniner o kaninbebisar är.
Vi har ju 3 kullar just nu..mer om det sen..

Men iallafall danne fyller år imorgon.
Och jag har inte köpt den där mängden paket
som jag kanske brukar göra.
Ett 10 tal paket sen får han en suprise
sen imorgon..Bara den är ju värd många paket;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!