söndagskvällen

halloj .
Så var det bara några minuter kvar tills Bigbrother finalen börjar.
Solsidan var ju kl 20 och den var ju så bra.
Mia skäringer är ju suverän,
henne kan man nog inte behandla hur som helst.
Så jävla skön humor och attityd..

Hon sjunger väldigt bra också.
från hennes show:dyng kåt och hur helig som helst.
Videoklipp:under mina videor..

Annars idag så har jag och pojkarna varit på promenad.
Till kulturskolan o tillbaka,man hade kunnat gå längre..
Men danne hade halkat lite så han frös om händerna.
Men det var verkligen underbart väder ute under hela dagen..

Sen var jag o john ute på altanen och njöt av solen.
Solen var riktigt varm o härlig o få på sig..
Jag började drömma om sommaren då
vi sitter alla 5 på altanen och fikar på ananaspaj med glass:-)
Hihi mannen är van vid det här laget med mitt flum..
Men det är underbart med att känna/drömma om sommaren lite..

Nu ropar min perfekta dotter som har stenkoll
på tv programmen åt sin mor:
big brother börjar nu..
-byt kanal då.
jag ska ,den är på kanal 11 säger hon då..
så sött.älskade unde:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!