planer

Idag fick vi en inbjudan som gör mig glad i själen.hihi
Jag älskar att ha något att se fram emot:-)
Sen är det ju underbart om man har sån tur så man får träffa dem så snart igen.
Bara en månad emellan gångerna:-)

Perfekt..Får se bara om jag kan hitta någon
annan loppis som jag kan stå o sälja på bara
eftersom det krockar..

Så vet ni vart det finns någon loppis där man kan ringa o boka bord
kring karlskoga så hojta till.
Vet inte vilket som ger mest,en loppis som har öppet varje lördag
o man står där en lördag.
Eller en loppis som bara är öppet just den lördagen..
Tips godtages gärna...

Nu ska jag gå ner till familjen o fixa lite mat..

Love my family!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!