något jag aldrig glömmer

Nu när  vintern fortfarande är
och jag känner mig så långt nere
på botten så tänkte
jag lägga in från en tid
då jag stortrivdes.
Sep 09
så var vi på Kallithea med familjen
Och den veckan lever jag på än idag.
Jag stortrivdes under den veckan
och älskade varenda sekund jag var där..
Jag kände mig så fri ,så fruktansvärt lycklig.
Jag tog en lång promenad själv
till en stor affär som city gross,ica maxi strorleken..
Jag gick o gick.hihi
Det var underbart..
Det var givetvis inte min första utomlands semester.
Men det är den här resan jag minns mest och som var helt underbar..
Här kommer lite bilder därifrån..
våra sängar(vuxnas)
johan var en liten plutt här.skulle fylla 2år..
Daniel med sin älskade mormor:
vanessa hade precis börjat 6års här.o träffade lollo o bernie för andra gången..
ett halvår senare var hon i cypern.
på våran terass(baby rummen,perfekt för de med bebis)

Kommentarer
Postat av: Kattis

Underbara bilder :) Visade min son bilderna och han blev så glad. "Har den tjejen varit dit vi ska".. De är så söta de små. Jag längtar så mycket men det känns som en evighet. Något man inte får glömma att göra när man är där?

2011-03-03 @ 19:33:47
URL: http://kattison.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!