minnen


Jag har under den här helgen gått igenom
mitt fotoalbum som jag hade innan
jag träffade john.haha.
fanns det ett liv innan honom,ja tydligen.haha

Iallafall jag la in lite från det albumet på fb.
Från gymnasietiden,då jag var riktigt liten osv.
Det är kul att ha.. o gå igenom.

Och på senare år så har ju alla kort hamnat mer o mer i datorn
och inga som vanliga kort..papperskort.
Det är bra att kunna ha allt på datorn men tråkigt att itne kunna se dem,
tänk om något händer liksom.
man får liksom spara ner allt..så man har kopia på allt.
Jag har ju förlorat massor med kort som har legat i datorn.
Man har köpt nya datorer för att de andra har gått sönder osv..

Men jag har haft en sida där jag har sparat en del av mina kort iallafall.
Nu ska väl den sidan stängas tydligen och jag vet inte hur man sparar allt.
flyttar allt till ny server osv.

Iallafall jag har ju gått upp rejält sen jag fick johan.
o det går liksom uppför fortfarande. det är läskigt..
ja kanske inte kilomässigt längre (tack o lov)men runt midjan/omfånget.
så nu blir det att försöka motionera lite mera..
Tänker inte lägga om min kost märkbart men tänka på att ta en promenad ,
kanske dansa lite,träna zumba ja vad som helst..
Jag vill inte ha kommentarer om detta om ni ser mig fika eller nått.
Så ni vet.Det jag vill göra är att röra på mig mer.
Röra på mig överhuvudtaget.

Jag tänkte dela med mig av några kort från början av 07.
jag tror ärligt talat att jag var gravid med johan här.
eller jo jag var det.
det är köket i vårat radhus i huddinge som man ser.
vi hade precis renoverat om hela köket här..
nessas o dannes teckningar hänger på kylskåpet.
stör den fina känslan haha..

här är jag i februari 07..gravid med mitt tredje barn..syns inte.haha


Man ska såklart leva i nuet men jag var faktiskt finare på den tiden..
Inte bara för att man var gravid.haha utan det är rätt jobbigt faktiskt
att man är så svullen,tom om ansiktet..
john han är lika fin nu som då:-)
o danne o nessa har blivit rätt mycket större.haha

Som sagt det är kul att gå igenom kort ibland..
Här kommer ett till på mig från midsomamr 08:
Ett kort som jag gillar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!