sommardag

Idag blir det en underbar sommardag
med mina 3 älskade barn:-)

Vi beslöt oss för att stanna hemma
jag o alla barnen idag.
Det är vi värda:-)
Så skönt o bara få vara
tills vanessa ska till simskolan..
Slippa morgonstressen blandannat.

Såklart det känns konstigt
o himlans ovant o sitta hemma
i bikini  när de andra är på jobbet.
Men jag får och måste tänka på mig själv
o kroppens signaler..

Kraften/dragningen till rutinerna
med jobb,dagis,fritids
på förmiddagarna är så starka
så det är ingen fara
att jag blir  lat o förblir hemma.
Men däremot har jag faktiskt semester
om bara någon vecka..

I 3 underbara veckor är det semester..
För oss alla 4,john jobbar på som vanligt..

Nu ska jag gå ner o fixa frukost på altanen:-)
Underbara sommardag:-)


Hoppas ni alla får en härlig och fin dag.
O kom ihåg att smörja in er..
Solen är jätte stark nu.
Jag är ett levande exemplar
på hur det kan kännas  efter
en dag på stranden.."svider"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!