Danne på gran canaria

Nu sitter Daniel på Gran Canaria och har det jättemysigt med kusin Noel
och mormor och peråke(Noels morfar)
De åkte i måndags till göteborg o sov över där.
Sen på tisdags morgonen gick flyget..
Daniel har varit glad hela tiden ,
så han lär må som en prins.hihi

Han har hunnit se bamse showen
och imorgon skulle  de på clownens födelsedagsparty..
Det går rätt bra med bara 2 barn här hemma,
jag har turen med mig att det är sommar
så vi gör saker hela tiden .
Hade jag bara suttit hemma så hade det varit mycket
mamma saknar sin son tårar..

Jag får ju se kort på  honom rätt ofta så jag ser ju hur kul de har det.
O jag är ju van sen förra året då vanessa var på cypern en vecka.hihi

Jag hämtar johan kl  11 på dagis om dagarna
sen myser vi tills vi ska hämta vanessa/vanessa kommer hem.
Vi sitter ute o äter lunch,åker till någon affär,äter glass,promenerar osv..
Det är så mysigt o hämta honom redan kl 11..
Han är så glad när jag kommer o hämtar honom,han står vid grinden o vinkar.hihi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!